Indicators on دیوار خزه ای You Should Know

Wiki Article

ترکیب آن‌ها در کنار وسایل چوبی این زیبایی را دوچندان می‌کند.

بهترین سبک‌های طراحی داخلی انتقالی در ترکیبات غیرمنتظره تعادلی ایجاد نموده و درعین‌حال به فضایی آرام و گرم در خانه ایجاد می‌کنند.

پالت رنگی ساحلی رایج شامل طیف‌های آبی روشن و سبزهای برگرفته از اقیانوس همراه با کرم‌ها و رنگ‌های خنثی برای ظاهری زیبا و آرامش‌بخش است.

لامپ‌های جزیره‌ای که امروز به وفور در آشپزخانه‌ها یافت می‌شود از مواردی است که نمایی مدرن در آشپزخانه به وجود می‌آورد، هر چند این اثر کم و کمرنگ باشد. همچنین نورهای مخفی که در زیر کابینت‌ها یا بر روی سقف آن‌ها تعبیه می‌شوند و یا نورهایی که در قسمت سقف و به صورت تخت روشنایی می‌تابند از جمله پیشرفت‌هایی است که در این فضا صورت گرفته است.

گذشته از اصولی که در رابطه با انتخاب درست رنگ، بافت، سبک دکوراسیون منزل و اشیای متناسب با سبکی که برمی‌گزینید. ریاضیات و تناسب ریاضی نقش بسیار مهمی در چیدمان صحیح منزل شما دارد. یک چیدمان اصولی بر مبنای اصول ریاضی فرمول‌های ساده‌ای دارد که اگر آن را فرابگیرید.

 شاید در نگاه اول تصور کنید که سبک دکوراسیون امروزی کاملاً مطابق با سبک دکوراسیون مدرن است.

با این پیش زمینه که مدری یکی از انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی است و در این مطلب نیز تمرکز ما بیشتر بر روی دکوراسیون داخلی خواهد بود.

در ایران مرجع موثق و قدرتمندی در بخش طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن وجود نداشته و بیشتر طراحان از الگوهای گذشته و یا روز برای پیاده سازی طرح‌های خود کمک می‌گیرند.

رنگ آبی را به‌راحتی می‌توان با دیگر رنگ‌ها نیز ترکیب کرد.

علاوه بر این، مبلمان مدرن اواسط قرن بیستم تقریباً مناسب هر اتاقی بوده و با عناصرفوق‌العاده سبک‌های طراحی داخلی غنی و متنوعی شکل می‌دهند.

باید لوازم را معماری با ترکیب رنگ، اندازه درست و کاربری صحیح انتخاب کرد تا دکوراسیونی بی‌نقص و تمیز داشت.

در ‌واقع یکی از مدرن‌ترین سبک‌های طراحی داخلی سبک مینیمال است.

لازم است که بیشتر از دنیای مد و طراحی بدانند و بعدازآن متوجه تفاوت‌های ریزی که سبک مدرن و سبک امروزی باهم دارند خواهند شد.

به دنبال رنگ‌های ملایم و برای نقاط برجسته رنگ برنز باشید.

Report this wiki page